6 kwietnia 2015

Czas na Essie Watermelon


Watermelon to drugi w kolejności kolor od Essie, który najczęściej nakładam na paznokcie. Zwłaszcza teraz, jak zbliża się wiosna zaczynam używać żywszych kolorów. Co prawda, moja praca nie pozwala mi na używanie zbyt odważnych odcieni, więc wszelkie zielenie czy mocne niebieskości nie wchodzą w grę, jednak na czerwienie czy takie kolory jak Watermelon mogę sobie pozwolić.



Można powiedzieć, że kolor ten to połączenie czerwieni z różem. W sztucznym świetle można zauważyć dominującą czerwień, natomiast w dziennym zdecydowanie przebija się różowy. Kolor jest idealnie wyważony, nadaje się zarówno do pracy, jak i na szaloną imprezę. Jeszcze nigdy żaden lakier tak mnie nie urzekł jak ten. Zazwyczaj nie mam problemu, żeby przyporządkować lakier do danej grupy kolorystycznej. Czerwony do czerwonych, różowy do różowych ale w tym przypadku mam problem. Dla niego muszę stworzyć osobną kategorię, w której znajdzie się on sam i będzie niepodzielnie panował jak król.


Ten arbuzek kryje rewelacyjnie już po pierwszej warstwie. Ja i tak standardowo nakładam dwie i to w zupełności wystarczy. Szeroki pędzelek sprawia, że malowanie nim to sama przyjemność. Podczas malowania nie smuży ani nie rozlewa się na skórki. Z top coatem nie do zdarcia przez co najmniej 5-7 dni. Przez ten czas nie ściera się, nie odpryskuje. Zachowuje błysk dopóki go nie zmyję.

O jego pięknie świadczą częste pytania odnośnie tego, jaki to lakier i komplementy na jego temat :-)


Lubicie Essiaki? Jakie kolory szczególnie polecacie na wiosnę/lato?

8 komentarzy:

  1. Mam i uwielbiam! :) Ma piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak nie wiem czy dany kolor to czerwień czy róż...uznaję, że to malinowy :D Tak czy siak jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre podejście :-) Może można by go podciągnąć pod malinę ale jest tak wyjątkowy, że zasługuje na osobną kategorię ;-)

      Usuń
  3. Ooo, chyba znalazłam coś dla siebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki masz ładny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement! :-) Nie mogłam się zdecydować czy wolę migdałki czy kwadraty i zawsze wychodzą takie pośrodku :-)

      Usuń
  5. Odcień piękny! Cudownie prezentuje się na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń