2 marca 2013

Weekend!

Nareszcie! Po ciężkim tygodniu, w końcu mogę porządnie odpocząć, całe dwa dni totalnego lenistwa. Dzisiaj zamierzam rozpieszczać się do granic możliwości :-) Czeka mnie domowe SPA, kąpiel w wannie pełnej piany, peelingi, maseczki, manicure, pedicure i co mi jeszcze przyjdzie do głowy. Ponadrabiam internetowe zaległości, bo ostatnio jestem do tyłu z informacjami, blogami, blondaskami, ze wszystkim po prostu... Na pewno skorzystam z pięknej pogody i wybiorę się na spacer :-) Oczywiście nie będę sobie też żałować żadnych pyszności, zacznę już teraz...zaraz...za chwilę :-)


Uciekam się relaksować. Wieczorem z moim M. obejrzymy jakiś film, wypijemy dobre winko. Mam nadzieję, że to będzie bardzo udany weekend :-)

Wam również życzę miłego weekendu :-)
___________

26 komentarzy:

  1. O rety, jak można pochłaniać deser na śniadanie? :-P Aż mi psychicznie przybyło dwa kilo. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie jadam takich rzeczy często a raz na jakiś czas można, więc mi nic nie przybędzie ;-) Od poniedziałku wracam do zdrowego odżywiania :-)

      Usuń
  2. Ale smacznie wygląda. Ale pewnie jest to bomba kaloryczna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombowe śniadanie ;-) Pyszne ale zjadłam połowę i już więcej nie mogę, za duże jednak dla mnie :-)

      Usuń
  3. omomo, uwielbiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze pół, mogę oddać ;-)

      Usuń
  4. Wygląda przepysznie to Twoje sniadanie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co sobie będę żałować ;-)

      Usuń
  5. Plany na weekend jak najbardziej zachęcające. Takie pyszności od rana fju fju. Odpoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się wolnym czasem i wykorzystuję go tylko na przyjemności, przynajmniej w ten weekend :-)

      Usuń
  6. o kurcze!! szczęka opadła!! sama bym chciała tak słodko rozpocząć dzień!! ale jesteś szczęściarą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj szaleje, w poniedziałek wszystko wraca na zdrowe żywieniowe tory :-)

      Usuń
  7. oooo, ja też chcę takie śniadanie!
    tylko chyba szkoda byłoby mi zjeść, o tak wspaniale wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się napaliłam na to ciacho a po połowie tak mi się zrobiło słodko, że zdążyłam już zjeść dwie papryki, kilka ogórków kiszonych, jabłko i z dziesięć rzodkiewek :-D jestem chyba bardziej warzywożerna niż słodkolubna ;-)))

      Usuń
  8. Hahaha:D Teraz już nikt tak nie powie:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam jakie pyszności :)) Ja sobotni wieczór spędzam bardzo podobnie-jest sałatka,jest czerwone winko i stos płyt dvd(mąż przy boku też jest hehe) Udanego wieczoru ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam serdecznie ;)
    Świetne śniadanko, codziennie chciałabym budzić się przy takim ;)

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wystarczy raz na jakiś czas ;-)

      Usuń
  11. uwielbiam takie deserki z kremem, aż żałuję, że zdecydowałam się zrobić sobie "marzec bez słodyczy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, jedno odstępstwo od diety nie zaszkodzi ;-)

      Usuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. love it and following (:

    (check out my blog: www.pinkie-love-forever.blogspot.com)


    OdpowiedzUsuń
  14. śniadanko wygląda przepysznie!!!! serdecznie zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń