27 września 2015

Ziaja Oczyszczanie Liście Manuka


Tyle dobrego naczytałam się o tej linii oczyszczającej z Ziaji, że w końcu musiałam spróbować. Wybrałam tonik zwężający pory na dzień i noc oraz krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc. Kupiłam je z nadzieją, że pomogą mi z moim nosem i sprawia, że pory staną się oczyszczone i mniej widoczne niż ma to miejsce teraz. Nie spodziewałam się cudów ale liczyłam, że chociaż trochę zadziałają. No cóż, kosmetyki tak bardzo chwalone w internecie, w moim przypadku okazały się klapą.

  
Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc

Ten nawilżający krem zawiera 3% kwasu migdałowego, ekstrakt z liści manuka, które mają działanie antybakteryjne oraz łagodząco-ściągający glukonian sodu.
  • złuszcza i odnawia naskórek nie powodując podrażnień
  • redukuje porfiryny odpowiedzialne za zmiany trądzikowe
  • rozjaśnia powierzchniowe przebarwienia posłoneczne i pozapalne
  • zmniejsza zaskórniki i rozszerzone pory
  • nawilża, poprawia elastyczność, jędrność i sprężystość
  • pozostawia skórę świeżą o jednolitym kolorycie
To właśnie obiecuje nam producent. Tak zachwalany krem nie pomógł mi wcale. Na szczęście też nie zaszkodził. Pory jakie były, takie są w dalszym ciągu, nie oczyścił ich ani nie zwęził. Gdyby nie żel z La Roche-Posay, to chodziłabym z czarnymi kropkami na nosie.


Tonik zwężający pory na dzień/na noc

Oprócz składników, które zawiera powyższy krem, w składzie toniku znajdziemy dodatkowo nawilżający kwas laktobionowy oraz prowitaminę B5.
  • Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu
  • Działa ściągająco na rozszerzone pory skóry
  • Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym
  • Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych
  • Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych
I te obietnice też pozostały niespełnione. Kolejny kosmetyk z serii, zamiast pomóc, tylko wzmagał przetłuszczanie mojego nosa. Poza tym nie zdziałał kompletnie nic w kwestii oczyszczania porów, nie mówiąc nawet o ich zwężeniu.

Widząc jednak, że duża ilość dziewczyn je zachwala, to nie mogą być takie całkiem złe. Po prostu nie są dla mnie odpowiednie.

Miłego wieczoru! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz