29 listopada 2015

Rimmel Urban Purple 402


Lakier ten kupiłam na niedawnej promocji w Rossmannie. Uważam, że jest to jeden z ładniejszych kolorów na okres jesienno-zimowy. Lakier jest z serii Salon Pro, która według mnie jest naprawdę świetna. Zwolenniczki szerokich pędzelków będą zadowolone, bo lakiery te, nie dość, że takie właśnie pędzelki posiadają, to również maluje się nimi bardzo wygodnie. Idealna konsystencja sprawia, że lakier nie rozlewa się na skórki a także szybko schnie. Trzyma się również nadzwyczaj długo, u mnie dopiero po niecałym tygodniu lekko starł się na końcówkach. Polecam jak najbardziej.




Pamiętacie, że już pojutrze Dzień Darmowej Dostawy? Ja właśnie tworzę listę, co zamówić. Głównie będą to prezenty na Święta i pewnie coś z kosmetyków. Chciałabym też znaleźć jakieś ciekawe dekoracje do domu. Jak mi się uda, to pochwalę się na blogu :)

1 komentarz: