24 lutego 2014

Dodatki z Ikei, które planuję kupić

Też tak macie, że jak wejdziecie do Ikei, to nie możecie wyjść? Mój M. mówi, że powinnam tam zamieszkać, bo po przekroczeniu wejścia zaczynam dosłownie szaleć jak małe dziecko w sklepie z zabawkami i bardzo ciężko mnie stamtąd wyciągnąć ;-)

Zrobiłam zestawienie rzeczy, które planuję kupić, oczywiście to tylko malutka część tego, co chciałabym mieć ale jakbym miała tutaj wszystko wrzucić, to ten post miałby chyba z 5 metrów długości, jak nie więcej ;-D Wybrałam na razie kilka najważniejszych drobiazgów i uwierzcie mi, to kropla w morzu moich ikeowskich potrzeb :-)

1. Podkładka na stół - uwielbiam różnego rodzaju podkładki stołowe, taka plecionka wygląda ładnie zarówno na stole w kuchni, jak i w pokoju, no i tworzy też świetne tło do zdjęć.
2. Lampka - od dłuższego czasu rozglądam się za ładną i funkcjonalną lampką, ta od razu przypadła mi do gustu.
3. Dekoracyjne naklejki - na białej ścianie wyglądają rewelacyjnie, nie wiem jeszcze na jaki wzór się zdecyduję ale takie naklejki muszę mieć.
4. Komplet szklanek - kojarzą mi się z letnim wypoczynkiem w ogrodzie, będą w sam raz na zimne napoje. 
5. Pojemniki na przyprawy - te pojemniki to konieczność, bo na razie moje przyprawy umieszczone są w różnych słoiczkach a nie wygląda to ładnie. 
6. Pudełko z przegrodami - zawsze mi czegoś takiego brakowało w szufladach, w końcu będzie wszystko ładnie poukładane.
7. Świecznik - będzie służył właśnie jako świecznik albo wykorzystam go jako pojemnik na długopisy lub na pędzle.
8. Forma do tarty - od jakiegoś czasu wzięło mnie na pieczenie, gotowanie i ogólnie pichcenie w kuchni, forma będzie często wykorzystywana, bo tarty uwielbiam.
9. Podstawka pod laptopa - od dawna ją kupuję i ciągle zapominam, rzecz bardziej niż konieczna.

I to na razie tyle, niedługo część druga :-)

Poniżej kilka zdjęć ze strony Ikei z wykorzystaniem niektórych, wymienionych przeze mnie przedmiotów :-)


Uwielbiam nie tylko Ikeę ale również mniejsze sklepy, np. Home & You czy Duka. Zawsze znajdę tam coś, co potrafi mnie urzec do tego stopnia, że nawet jak nie kupię tego od razu, to muszę po to i tak wrócić. Ikea jednak to dla mnie taki Disneyland wśród wszystkich wnętrzarskich sklepów :-)

18 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o sklep Ikea to mam to samo:) Uwielbiam tam chodzić i najchętniej chciałabym wszystko obejrzeć, tylko mąż mnie pogania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę chodzić sama, mam przynajmniej święty spokój, mogę oglądać i wybierać jak długo chcę i nie słyszę ciągle na głową znienawidzonego "Długo jeszcze?" ;-D

      Usuń
  2. Na plecione podkładki i ja mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio wzięło na wszystko co wiklinowe i plecione a jeszcze lepiej jakby było białe :-)

      Usuń
  3. Ja również rozglądam się za tą podkładką oraz szukam jakiejś ładnej lampki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukałam ładnej lampki, mam nadzieję, że ta na żywo wygląda równie ładnie jak na zdjęciu :-)

      Usuń
  4. Uwierzysz że nigdy nie byłam w Ikei? Pewnie gdybym tam weszła to też bym przepadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niebezpieczne uzależnienie ale jak masz w miarę blisko to koniecznie się wybierz :-)

      Usuń
  5. Ja się wybieram i wybieram. Tą podstawkę mam, inny kolor, ale kurczę rzadko używam. Problematyczne jest to ciągłe składanie nóżek. Teraz mam w planach kupić tą z poduchą na brzuch, a na górze twarda część. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinie, to w takim razie poszukam podobnej ale wygodniejszej. Ta z poduszką fajna ale nie wiem czy by mi za ciepło nie było, zwłaszcza, że lato idzie :-)

      Usuń
  6. Ja chce lampkę, podkładkę na stół i świecznik! Boskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę jeszcze dużo innych rzeczy, jakbym mogła, to pół Ikei bym wyniosła ;-)

      Usuń
    2. A chciałabym jeszcze zapytać. W jaki sposób zrobiłaś to nieprzesuwne menu? :) szukałam jakichś tutoriali, ale niestety na takie coś nie mogłam znaleźć :/

      Usuń
    3. To na samej górze? To mój pasek zakładek przesunięty na górę, przez jakiś czas przesuwał się razem ze stroną a teraz zrobiłam tak, żeby był nieruchomy. Co do przesunięcia paska kart to skorzystałam z tutoriala na tym blogu: http://hafija-background.blogspot.com/2012/06/jak-przeniesc-domyslny-pasek.html#.Uw3m-YUbFqM a resztę to już zrobiłam sama metodą prób i błędów. Nie jestem ekspertem ale pytaj, jak będę wiedziała to pomogę, to wszystko to tak po swojemu zrobiłam, nie wklejałam żadnych skomplikowanych kodów :-)

      Usuń
    4. No właśnie ja się zastanawiam co zrobić, żeby był nieruchomy :P przesunąć też już przesuwałam na górę, ale nie zostawał nieruchomy.

      Usuń
    5. Ja w kodzie do PageList takie coś dodałam:
      #PageList1 ul {
      text-align: center;
      position: fixed;
      width: 100%;
      z-index: 1;
      }

      "position" odpowiada na trwanie w jednym miejscu
      "width" za szerokość na całą szerokość strony
      "z-index" odpowiada za pozycjonowanie na stronie

      Usuń
    6. Co prawda zrobiłam to trochę innym kodem, ale mnie naprowadziłaś i już mam taki gadżet u siebie :) dziękuję Ci bardzo, ale to bardzo za pomoc! :)

      Usuń